miercuri, 15 septembrie 2010

Azi am invatat sa...

Azi am invatat sa…
  • ·         Sa nu mai urasc…Pentru ca este un lucru foarte important pentru mine,am trecut peste,am inchis ochii, chiar daca stiu  ca voi regret in viitor.Dar asta sunt eu,persoana care este plina de slabiciuni.De ce sa fiu ceea ce nu sunt?Nu are rost…

  • ·         Sa fiu mai calma…Pentru ca viata este destul de tulbure,de ce sa mai amplificam si noi?

  • ·         Sa invat din greseli…Pentru ca nu voi mai face aceleasi greseli care m`au ranit in trecut!

  • ·         Sa fiu mai puternica…Pentru ca lumea este atat de rea incat ai nevoie de multa putere!

  • ·         Sa ma bazez pe propriile puteri…Pentru ca nimeni nu va rezolva mai bine lucrurile decat eu insumi!

  • ·         Sa cred in mine…Pentru ca fiecare picatura de incredere este un plus pe lista mea.

  • ·         Sa nu mai fiu influentata…Pentru ca fiecare este diferit in aceasta planeta.Nimeni nu este la fel!

  • ·         Sa ajut mai mult…Pentru ca mereu am stiut ca ajutorul dat se va intoarce candva  la noi.

  • ·         Sa lupt pentru vise..Pentru ca fara multa munca nu rezolvi nimic!

Si nu in ultimul rand….
  • ·         Sa iubesc mai mult…Pentru ca niciodata in viata unei personae nu este suficienta iubire :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu