vineri, 17 septembrie 2010

Special pentru fete

Aceasta postare este speciala pentru fete.De ce?Deoarece cred,defapt sunt sigura ca tu(daca esti baiat) nu porti rochii nu?:))...Fiecare avem un vis cand vom ajunge mari,ceea ce vrem,ceea ce ne dorim,ceea ce visam si asa mai departe.Eu una,mereu am visat sa am o rochie de mireasa ca cele de pe timpuri,rotundaaa si mareeee.Mereu am iubit culoarea albastra,pentru mine albastrul inseamna puritate,perfectiune,ceva inexplicabil de frumos.Cerul este albastru,marea este albastra,asa ca m`am gandit ca nu v`ar displacea sa va arat cateva modele de rochii de seara\nunta\bal,cum vreti voi,dar de culoare albsatra!




Prima poza este genul rochiei de mireasa pe care vreau sa il am.Ho,nu am de gand sa ma marit foarte curand:)).Totusi,este frumos sa visezi nu?:d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu