sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Sarbatori fericite!:*

Nu mai este mult pana ce intram in "luna sarbatorilor" si toata lumea este in alerta."Ce cadou este cel mai potrivit pentru x?","Ce ii pot cumpara lui y?",iar cea mai importanta intrebare:"Oare ce imi aduce mosul anul acesta?".Cadourile vin de unde nu te astepti,iar fiecare clipa de atentie primita ti se pare o minune.Aceasta intrebare mi-am pus-o si eu.

Am cautat peste tot un cadou potrivit pentru familia mea pana am realizat ca cel mai important cadou este iubirea.Dragostea pe care le-o poti darui in zilele de sarbatoare nu se poate compara cu nici-un cadou cumparat cu bani.Iubirea nu se poate cumpara.La fel si fericirea.Asadar,daruiti o raza de soare fiecarei persoane,iar la randoul vostru veti fi foarte bucurosi cand veti primi un zambet sau o urare de bine.

Sarbatori fericite,

  Cu mult drag Mari.:*





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu