duminică, 10 octombrie 2010

Tabara 2010.Galaciuc,Vrancea.

In tabara aceasta s'au intamplat multe.A fost in august,o saptamana pe care nu o voi uita niciodata!Atat de multe povesti,amintiri frumoase sau nu....


Intamplarile petrecute acolo mi`au schimbat viata,m`au facut sa realizez unele lucruri foarte importante pentru mine.Au fost clipe frumoase,de neuitat petrecute cu cei dragi,clipe ce m`au marcat si clipe dureroase totodata.De  4 ani ma tot duc in fiecare tabara,iar aceasta este a 4`a,care o pot numi cea ai frumoasa dintre toate.Poate si pentru ca am fost mai mare si am privit altfel lucrurile,poate pentru ce s'a intamplat sau poate prin simplul fapt ca mi`a placut foarte mult...nu stiu sigur...oricum,in continuare sunt niste poze pe care le`am facut acolo.Este o zona minunata:x...Have fun:*!


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu